Lakástalkshow

Soma: "Eljutottam oda, hogy nem tudok megsértődni"

2013/12/23 • írta: lovasz.laszlo írta: komment

A Lakástalkshow legeslegelsőnek felvett beszélgetése Somával készült, egész kicsivel több, mint egy éve. Két órával előtte megérkeztek a kamerák, a világítás, és ott állt néhány ember, akinek fogalma sem volt arról, mit is fogunk csinálni. Én sem tudtam még. Csak elkezdtük.

Soma iszonyatosan magabiztos, különösen ha arról van szó, ahogyan a világot megéli és saját magát elhelyezi benne vagy a világot helyezi el önmagában. De lehet belekérdezni, kötekedni, mert a magabiztosságában is képes elgondolkodni vagy veled gondolkodni arról, mit hozhat a helyzet, egy új gondolat, ami nem az övé. Volt, hogy úgy éreztem, teljesen fölösleges mondani bármit, Soma öntörvényű, egy dolgot tart csak elfogadhatónak, és amint máshogy látsz valamit, már nem is figyel rád. És hát ez mekkora tévedés. Vagy csak változott. Vagy én változtam. A beszélgetést (és a második részét is) szeretettel ajánlom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lakastalkshow.blog.hu/api/trackback/id/tr817308238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása