Lakástalkshow

Stohl András: "Kicsit olyan volt, mint egy terápia"

2014/01/08 • írta: lovasz.laszlo írta: Szólj hozzá!

Ezt a beszélgetés legvégén mondta Stohl András, aki nagyjából úgy ült le a kanapéra, hogy azért ő nem az a típus, aki nagyon elemezgeti magát. És tényleg nem. Persze én egy kicsit megijedtem, hogy "olyan volt, mint egy terápia", mert hát azzal bajt is lehet csinálni, ugye... Ezekben az interjúkban néha tényleg szembesítem a vendéget azzal, amit én látok vele kapcsolatban, és hát ez egyrészt kéretlen, másrészt azt én látom, tehát nem feltétlenül a valóság. Amivel nincs is gond, hacsak nem a vendég ezt úgy, ahogy van elhiszi.

A beszélgetés 2012. december 18-án került fel a Lakástalkshow YouTube-csatornájára. Az egyik legjobb interjú lett a sorozatban, azon gondolkodtam, milyen érdekes lenne manapság folytatni... Stohl András... esetleg valaki mással együtt... közönség előtt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lakastalkshow.blog.hu/api/trackback/id/tr807308248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása