Lakástalkshow

"Ez egy új műfaj, Magyarországon még nem csinálja senki"

2015/04/25 • írta: lovasz.laszlo írta: Szólj hozzá!

2013 áprilisában, néhány héttel a Média Hungary előtt Csermely Ákos kérdezett az előző decemberben indult Lakástalkshowról. Most néztem vissza, hogy miket mondtam akkor. Olyan érdekes így 2015-ben, amikor mindenki szeretne egy jó beszélgetős műsort csinálni. Ha nincs időd megnézni, nekem ezek voltak érdekesek a videóból ma is:

"Ez egy új műfaj, ezt Magyarországon még nem csinálja senki."

"Ez a mi nappalinkban történik, én a lakásomba csak olyan embert engedek be, akiről később nem gondolom azt, hogy megbántam, hogy ő ott volt nálunk, és azon a kanapén ült, ahol egyébként én ülni szoktam vagy a családom"

"Olyan embereket akarok elhívni, akikre kíváncsi vagyok."

"Beszéltem médiamogulokkal, és azt mondták, hogy »hát ők nem értik, hogy ennek mi értelme van, hogy én ott ülök, beszélgetek ezekkel az emberekkel, mi ebben az érdekes?«"

"Nagyon fontos, hogy amiről beszélünk, eljusson a nézőhöz."

"Nekem szükségem van azokra az emberekre, akik egyébként, amikor kérdezek tőlük valamit, akkor nem kapásból válaszolnak, mint mondjuk egy ilyen talkshowban, hanem gondolkodnak... például ez büszkeség"

"Addig akarom csinálni, amíg én ezt élvezem. Merthogy én ezt nagyon szeretem. Én erre nagyon büszke vagyok."

A bejegyzés trackback címe:

https://lakastalkshow.blog.hu/api/trackback/id/tr857396116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása